Eindelijk in Oostenrijk - Reisverslag uit Reutte, Oostenrijk van Kim Theelen - WaarBenJij.nu Eindelijk in Oostenrijk - Reisverslag uit Reutte, Oostenrijk van Kim Theelen - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Oostenrijk

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

06 September 2009 | Oostenrijk, Reutte

heeeeyyy,,,

vrijdag avond zijn we om kwart over 9 thuis weggereden richting dusseldorf. Onze trein had vertraging en uiteindelijk vertrokken we om 10.27. Rond 02.00 had de trein een uur vertraging. 'S morgens kwamen we om 6. 40 aan op het station in Ulm. De volgende trein ging op spoor 4 en wij stonden verkeerd, wij stonden op 3. na een paar minuten kwamen we erachter dat we verkeerd stonden.:P we moesten met alle koffers naar onder en weer naar boven. toen we daar eindelijk waren, reed de trein net voor onze neus weg. wij weer met alle koffers naar onder. om te kijken wanneer de volgende trein ging. toen weer naar boven. Toen we gelukkig die trein hadden kwamen we op het station in Kemten aan. we kwamen op spoor(gleis) 2 aan maar moesten naar 5 en onze trein stond al klaar. dus wij(met alle koffers) snel snel. maar weer gemist.om 10.27 ging de trein naar Reutte. toen we in reutte aankwamen zaten ze gelukkig op ons te wachten en hebben ze ons geholpen met de koffers. ik in mijn beste duits praten, bleek een vrouw uit belgie te komen dus die sprak nederlands terug:P(liselotte) en een duits meisje Stefanie(steffie) heeft ons mee opgehaald.

Toen we aankwamen bij ons appartement schrok ik. WAT UN BOUWVAL!!!! buitom alleen maar steigers. we moesten bukken om binnen te komen.:P we kwamen binnen en het zag er niet bepaald super uit... muren die half afgewerkt waren enzo in verband met de verbouwing. maar verder wal alles wel oke...het viel wel beetje tegen...maar nu zijn we eraan gewend.:P

de dag dat we aan zijn gekomen zijn we even wat gaan drinken bij het verzorgingshuis. en hebben een rondleiding gehad. het zijn hier hele leuke mensen. en denk ook wel dat dit erg leuk wordt.:D ook hebben we boodschappen gedaan, zodat we 's morgens wat hadden te eten. rond 6 uur zijn we gaan uiteten in Hotel/ Restaurant Goldeneer Hirsch. lekker een Snitzel met friet. :D

zondag heb ik uitgeslapen tot 9.00 en heb ik de tafel gedekt. we hebben gegeten en zijn toen naar het verzorgingshuis gegaan. we hebben met steffie voor de dienstkleding gekeken. ze konden gelijk zien welke maten we nodig hebben:Pzonder dat we wat zeiden. verder hebben ze gezegd waar we konden internetten...en toen zijn we nog even gaan wandelen(buurt verkennen). we hebben weer uitgegeten en zijn rond 19.00 uur gaan proberen om op internet te komen. lisanne kon erop en ik niet. WEER BALEN!!!...toen lisanne er af ging heb ik geprobeerd waar haar kabeltje in zat en toen kon ik erop. ik blij!!!:P

morgen heb ik nog een dagje vrij...dinsdag moet ik beginnen om 6.45:( erg vroeg!!!tot half 4...morgen gaan we nog boodschappen doen en dan begint onze stage tog...:D heb er wel zin in

nou dan ga ik weer stoppe...na een paar dagen stage zet ik er weer een verhaaltje op om jullie op de hoogte te houden.
p.s. het duits spreken gaat wel goed. en het verstaan beter als het spreken:P

dieke kus van kimmetje
hald og allemoal goot

xxxxx

(voor de foto's kijk op)
http://love-kim17.hyves.nl/album/44122338/Oostenrijk/m-gKdjzn/


  • 06 September 2009 - 19:07

    Monique:

    Haa zus,

    Noar un aantal tegenvallers is t oet eindelijk toch allemaol goowd gekomme. Ik vindt t appartement der wal moei oet zeen:D
    Hald os op de huugte en geneet nog van diene vreeje daag morge.

    XMonique

  • 06 September 2009 - 19:08

    Mam:

    ha kimmy

    maar goed dat alles toch weer goed is gekomen ik wens je veel succes met werken en hou heel veel van jouw ik mis je gekwebbel hahahahahahah
    kusjes mam

  • 06 September 2009 - 19:35

    Wouter:

    Hey sgattie,

    balen dat de reis neet hielemoal soepeltjes ging maja alles kump wal good!

    Ik mis dig, heb ut zoaterdaag aaf en toe best moeilijk gehad :'(
    Ik hoap dasse hiel vuul plezeer geis beleve doar in oesteriek, vuul sterkte alvast vuur dinsdaag.

    Dieke kus en knuffel
    Wouter

  • 07 September 2009 - 09:41

    Stefanie:

    Heey nichtje,

    Fijn om te horen dat jullie ondanks alle vertraging toch goed zijn aangekomen.
    Je moeder en zus hadden ons een beetje op de hoogte gehouden.
    Ik hoop dat je het ontzettend naar je zin gaat krijgen en dat de tijd zo omvliegt voor jou en natuurlijk ook voor ons.

    Ik en natuurlijk mam en Daniëlle willen je ontzettend veel suc10 wensen en geniet van deze kans. Hou je taai en kijk maar in je mooie boek als je ons mist!

    Tot je volgende berichtje!

    Liefs, Stefanie

    PS. Grappig trouwens dat daar ook een Stefanie is (maar ja dat krijg je als je een Duitse naam hebt:P.

  • 08 September 2009 - 12:39

    Petra Caris:

    he meid

    hoe geit het met dig?
    enne al gewent daar?
    geniet der van en werk ze de gr. van de Fam.Caris oet VELDEN.

  • 08 September 2009 - 18:35

    Huberto:

    Heey Schoonzusje,

    Het appartement ziet er heel leuk uit en jammer van de tegenvallers onderweg, maar gelukkig zijn jullie goed aangekomen.
    Verder wens ik namens mijn ouders en mijn zelf, jullie heel veel plezier toe in oostenrijk.

    Dikke Knuffel,

    Huberto

  • 09 September 2009 - 16:03

    Loes En Edwin:

    Ha kimmetje,

    Wie is ut door?
    Heej is alles good ondanks det miene fiets weer gejat is. Maar bevelt ut un bietje met de stage en ut appartement?? En good te ete??? Ik huur ut waal. Vuul plezeer nog doarachter.

    Groetjes loes en edje

  • 09 September 2009 - 18:48

    Beppie:

    Hoi Kim
    Leuk om je verhaaltje te lezen. En volgens mij gaat het wel lukken daar. Het appartement ziet er leuk uit.En zo te lezen gaat het koken jullie ook goed af.(makkelijk die restaurants).Veel plezier gewenst. Groetjes van ons allemaal.

  • 10 September 2009 - 09:20

    Kitty:

    Hoi Kim

    Leuk om die foto s te zien. hebben we hier tenminste enig idee hoe je daar woont. Ziet er allemaal prima uit. Succes met werken daar,veel plezier . Tot gauw weer.

    Liefs Kit en de rest

  • 11 September 2009 - 18:54

    Verina:

    Heey Kim (en lotgenoot)
    Wat leuk dat jullie stage lopen in het buitenland! :D
    Had het op SPW ook erg graag willen doen, maar ging op het laatste moment niet door :(
    Super dat je zo je dromen waar maakt!
    Geniet er maar van en veel succes! :D

    Groetjes Verina
    (Ex klasgenootje van Monique)

  • 12 September 2009 - 10:03

    Opa Geelen:

    kim,
    hoe gaat het met je?
    al een beetje gewend in oostenrijk?
    ik ben zeer beniend naar hoe het gaat met je!
    veel groetjes van opa

  • 12 September 2009 - 14:55

    Robin Oet Tegele...:

    hey kim..

    en hoe ist doa..??
    misse diene kerel al ein bietjj.. zal wal hé
    K zou nejt zoe lang kenne zonder mien ventjj.. respect meadje.. de kens uht!

    veur dig geld eigelijk uhtzelfde ritueeltje als bej lisanne.. (de klasindeiling) d.w.d.zegge det se auk bej lisanne zits...

    uhhhhhhhhhhhhhhhm ff dinke, heb k verder nog iets.. neah volgens mig nejt.... og jhoah.. kensen nejt wat fotoos dur op zette,, bin wal beniejd noa die steigers hahahha

    vuul suc6 en plezeer morgen op de ierste werkdaag...

    Kusjes Robin (K)...

  • 12 September 2009 - 17:34

    Mam En Pap:

    ha kimmy

    hoe was het innsbruck?heb je ook foto,s gemaakt
    hopelijk hebben jullie lekker gegeten en gesjopt

    groetjes en een dikke kus mam en pap

  • 12 September 2009 - 20:08

    Ome Cor Uit Drunen:

    Heey Kimmetje,

    Zo te zien gaat het heel goed met je. Het ziet er allemaal erg mooi uit.
    Veel plezier en kijk goed uit!

    De groetjes van Ome Cor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Reutte

Oostenrijkse stage

Recente Reisverslagen:

17 November 2009

WEER TERUG!!!!!!

13 November 2009

laatste week:D:D:D:D

04 November 2009

8ste en 9de week!!!!

25 Oktober 2009

6de en 7de week voorbij!!!!!!!!!!!!!!!

13 Oktober 2009

5de week
Kim

Oostenrijk

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 7599

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 15 November 2009

Oostenrijkse stage

Landen bezocht: