6de en 7de week voorbij!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Reutte, Oostenrijk van Kim Theelen - WaarBenJij.nu 6de en 7de week voorbij!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Reutte, Oostenrijk van Kim Theelen - WaarBenJij.nu

6de en 7de week voorbij!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

25 Oktober 2009 | Oostenrijk, Reutte

hallo allemaal:D:D

als eerste mijn excuses voor de vorige week dat ik er geen verslagje op heb gezet, maar had niet veel meegemaakt en dus ook niet de moeite waard:p

12 oktober zijn de ouders van lisanne naar huis gegaan en hebben wij daarna nog ergens wat gegeten.

13 oktober: moest ik werken van 6.45 tot 12.00 en van 16,15 tot 19.00. woensdag ook weer tot 19.00. donderdag hadden we beide vrij. We zijn toen naar Fússen geweest, shoppe!!!:D komen we daar is er maar een straat waar wat winkeltjes zaten en ook nog geen leuke:S toen we terug wouden rond 14.00:( reden er geen bussen terug. Pas om 16.00. wij daar wachten op het station en rond half 5 waren we terug in Reutte. We zijn toen naar de pizzaria geweest voor een lekkere pizza.:D lisanne had de rambo en ik de hawaii.:D:D Vrijdag's wouden we weer naar het café gaan maar was weer gereserveerd dus konden er niet in. Zaterdags moest ik werken en toen daarna wouden we weer een poging doen voor het café. Toen was er een concert, daar moest je €10,- voor betalen en dat vonden we teveel omdat we die toch niet kenden. We zijn toen naar een ijszaak geweest en hebben daar een grote milkshake gedronken:D. Zondags moest ik weer werken. Maandag en dinsdag moest ik ook weer werken van 6.45 tot 12.00 en van 16.15 tot 19.00. woensdag gingen lisanne en ik met de mensen pepernoten bakken op het werk.:D:D zullen jullie ook wel denken???NUUU?? ja, haha dit is een echte Nederlandse activiteit en daarom vonden we het leuk om te doen. In het begin liep het niet echt soepel maar laterna ging alles zo zijn gangetje. Ze waren erg positief over ons.

Donderdag: Wouter en ouders kwamen:D:D:D. Ze waren rond 12.00 uur hier in Reutte. We zijn toen de bergen in geweest in Hofen. We kwamen daar gingen er geen gondels de bergen in. Dus wij te voet. Maar het ging zo steil omhoog en er lag sneeuw dus je kon niet gewoon lopen. Maar het was wel mooi:D:D.. 's avonds zijn we gaan uiteten bij Hotel zum Mohren. Ik had een mix van rijst, kipfilet,uien en dan in een pittige saus. Was erg lekker maar erg veel.

Vrijdags: zijn we rond 11.00 vertrokken naar Het kasteel Hohenschwangau. Was erg mooi en interessant. De foto's komen weer op hyves. Daarna zijn we door de fernpass gereden. Dat is een weg door de bergen. Toen we ons omgedraaid hadden zijn we wat gaan drinken bij de zugspitze. En 's avonds zijn we met z'n 4e gaan uit eten bij de Italiaan. Lisanne wou graag op msn dus is ze niet meegegaan. Wouter en ik hadden de grillteller en wouter's vader had een pizza. En de moeder van wouter had tagliatelle. Later op die avond kwamen 2 Italiaanse mannen zingen. Dat was wel erg gezellig en rustgevende muziek.:P:P

Zaterdag: om half 9 kwam wouter's vader ons ophalen, we gingen bij hun in het hotel ontbijten. Was erg lekker. Harde broodjes met lekker boterhammenvlees. EN!!! yoghurt:D:D daarna zijn we naar de ruine ehrenberg geweest. Was erg mooi maar ook erg hoog. 1,1 kilometer. Foto's komen ook weer op mijn site te staan. Toen hebben we onder nog wat gedronken en zijn we weer terug naar ons appartement gegaan. Om kwart over zijn we naar een café restaurant geweest en hebben nog wat gegeten. Rond 14.00 zijn ze vertrokken richting huis. Erg jammer, het was namelijk erg leuk dat ze er waren. Nogmaals bedankt voor alles!!!!:D:D

vandaag heb ik genikst want alles wat dicht!!!!

de laatste 3 weken wat we nog gaan doen:
maandag nikse: er is feierntag!!:S:S dinsdag gaan we shoppen in Garmisch-partenkirschen:D:D:D
woensdag tot en met zondag moet ik werken van 06.45 tot 12.00 en dan van 16.15 tot 19.00....
Dan heb ik 2 dagen vrij. Dan weer 3 dagen een dienst van 6.45 tot 12.00 en dan van 16.15 tot 19.00. zaterdag en zondag moet ik van 06.45 tot 11.00 werken. dan maandag weer tot 19.00. dan heb ik 2 dagen vrij. Dan nog 2 dagen werken tot 19.00. zaterdags vrij en natuurlijk alles klaarmaken voor vertrek. En ja hoor wat is die zondag: KIM KOMT NAAR HUIS!!!!!!! ik vertrek om 7.17. om 8.43 komen we aan in Kempten en dan gaat de volgende trein om 10.52 richting Düsseldorf. Daar komen we om 17.12 aan:D:D:D:D

NOG MAAR 3 WEKEN!!!!!!!!


  • 25 Oktober 2009 - 19:47

    Wouter:

    Sgatje ik vond ut ouk hiel erg leuk die dree daag in Oesteriek. Hebbe tog vuul dinge gedoan en bes wat van de umgeaving gezeen. En ut waar natuurlijk hiel fijn um weer ff bee dig te zien (l):D. Mien mam en pap en mien breurke ware ouk erg blie met de leuke kadootjes (mien breurke vond dig zelfs un sgat...hmmm). En ik vond dien kadootje ouk hiel leuk, heb ut helaas nog neet mei noar Wageninge kinne nieme.

    Noo nog maar 3 weekjes en da bisse alweer hee :D. Duurt nimmer lang.

    Dieke kus van dien sgatje

  • 25 Oktober 2009 - 20:28

    Beppie:

    Hoi Kim
    Fijn dat je het gezellig hebt gehad met je sgatje en zijn ouders.Nog even en je tijd zit er weer op in oostenrijk. Weer een ervaring rijker. Nog veel plezier gewenst en tot gauw. veel groetjes van ons.

  • 25 Oktober 2009 - 20:29

    Dien Broor:

    Haaj Zuske,

    Wat fijn um te laeze desse ut leuk hebs op dien stage.
    Volgens mig hebse echt al vuul dingen gezeen. Maar wat mig wal minder liek is um: 6:45 beginnen met merken. Det vind ik nog wal wat vruug:D:D

    Ik wins dig nog leuke en gezellige 3 waeke toe!

    Groetjes, en nog vuul plezeer veerder.

    Dien broor

  • 25 Oktober 2009 - 20:38

    Monique:

    Ha sies,

    Wat hesse toch weer n lang verhaol geschreven!Leuk:D
    Zoe te lezen heb ge ok weer goowd geamusseerd!ies eate, pizza eate en shoppe det klinkt allemaol erg goowd!!
    Wat zalsse blie zien geweest det t eindelijk donderdaag waas, det wouter en zien elders zien gekomme. Vuul dinge gedaon en lekker gegeate zeen ik. Wievuul grill tellers hesse neet al gehad. hahhaa:P
    Det wuurt aafkicken euver 3 weke:P
    Pepernoten bakke met de bewoeners wat leuk:D
    Nog maar 3 weke en dan kumsse alweer noar hoes. Ik bin egt blie als se weer thoes bis. Ik zal zegge geniet nog van dien letste 3 weke. Neet mier tevuul shoppe want det mosse allemaol mei sjouwe he:P
    Ik spreek dig snel weer en bin egt blie alsse weer thoes bis. Nog maar 21 daag en de bis alweer thoes.

    xxxhvd

  • 25 Oktober 2009 - 21:36

    Mam:

    ha lieve kim

    leuk verhaaltje wat je weer geschreven hebt,en dat je het heel leuk heb gehad,met wouter en de ouders,jammer dat het snel voorbij was.
    maar ja je kunt nu echt aftellen,nog drie weken en je bent weer lekker bij ons,
    wij missen je ook allemaal ,en bengi mis je ook
    een hele dikke kus en hopelijk gaan de drie weken gauw om
    succes verder kus mam

  • 25 Oktober 2009 - 21:45

    Bengi:

    Hoi Kim

    Hier is Bengi.
    Nu heb ik nog het grootste woord hier waf.Over 3 weken heb ik gehoord ben jij er weer dus dan weet ik weer mijn plaats.
    Heb ik niet meer het grootste woord maar jij.
    Mis je toch wel
    Tot wafs.

    Bengi

  • 03 November 2009 - 20:07

    Loes En Edwin:

    Ha Kimmie,

    Wat lees ik now uuver 12 daag bis ze alweer thoes en kins ze weer lekker geniete heej in ut limburgse land. Now dus ik zee dich binnenkort weer. Vuul plezeer nog doorachter en tot binnenkort.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Reutte

Oostenrijkse stage

Recente Reisverslagen:

17 November 2009

WEER TERUG!!!!!!

13 November 2009

laatste week:D:D:D:D

04 November 2009

8ste en 9de week!!!!

25 Oktober 2009

6de en 7de week voorbij!!!!!!!!!!!!!!!

13 Oktober 2009

5de week
Kim

Oostenrijk

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 7605

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 15 November 2009

Oostenrijkse stage

Landen bezocht: