8ste en 9de week!!!! - Reisverslag uit Reutte, Oostenrijk van Kim Theelen - WaarBenJij.nu 8ste en 9de week!!!! - Reisverslag uit Reutte, Oostenrijk van Kim Theelen - WaarBenJij.nu

8ste en 9de week!!!!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

04 November 2009 | Oostenrijk, Reutte

hallo allemaal:D:D:D

de 8ste week:
maandag had ik vrij. maar die dag was hier feierntag, dus alles was gesloten, echt NIKS was open!!!!.

dinsdag: zijn we gaan winkelen in Garmisch-partenkirschen.

woensdag: moest ik werken van 6.45 tot 12.00 en dan van 16.15 weer tot 19.00

donderdag: ook weer gewerkt, zelfde tijd als woensdag!!:P

vrijdag: heb ik gewerkt, weer dezelfde tijd als die andere dagen.:P heb toen gesprek gehad met mijn begeleidster. ze was zeer tevreden over mij. ze zei zelfs dat ik de beste leerling was uit nederland:D:D:D ze heeft me ook alle opdrachten nog afgetekend die ik moest. DUS BEN KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D
ze was echt heel positief. ze had aan alle collega's gevraagd wat ze van me vonden en waren ook alle positief:D

zaterdag en zondag moest ik weer werken:P:P(ook zo standaard:P)

week 9:

maandag: vrij:D ik heb nog een truitje voor monique gekocht.

dinsdag: heb ik niet veel gedaan, had ook weer vrij en lisanne moest werken:(

woensdag:(vandaag) ben ik er niet zo goed aan. last van hooikoorts( jaja alleen rare mensen krijgen dat in deze tijd:P)

donderdag komen de leraren hierheen. ze komen rond 21.00 aan in innsbruck.

vrijdag heb ik eindgesprek met mijn juf. die middag gaan we ergens wat eten met de leraren. en 's avonds hebben we uiteten met het werk. warme kastanjes:S:S

zaterdag en zondag moet ik werken tot 11.00 's morgens. lekkere dienst.:P en kan ik mijn koffer verder in pakken:P:Plekker vroeg.:P

http://love-kim17.hyves.nl/album/44122338/Oostenrijk/m-gK90Bl/
(deze site kunnen jullie weer kijken voor de foto's)

groetjes kim

NOG ANDERHALVE WEEK!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 04 November 2009 - 19:07

    Wouter:

    Jaaaaa, nog maar anderhalve week en dan sta ik je op het perron om te wachten! Veel succes met het gesprek met de leraren.
    Fijn om te horen dat ze daar zo tevreden over jou zijn.
    Ik ben ook heel tevreden met jou hoor (zacht uitgedrukt).
    Hou van je sgatje!

    xxx Wouter

  • 04 November 2009 - 19:22

    Dien Zus:

    Haa sies,

    Nog maar 11 daag en de bis weer thoes!!!Kin egt neet mier wachten. Wat heb ik dig gemist!
    Maar geniet nog van dien letste paar daagjes en succes met t gesprek vriedaag:D
    En getver werme kastanjes :S:S:S maja smakelijk. Ik zal aan dig dinke als ik lekker aan t gourmette bin vriedaag:P:P

    xxxhvd

  • 06 November 2009 - 17:42

    Stefanie:

    Heey Kimmetje,

    Echt super van je dat je al je opdrachten hebt afgetekend.
    En nog maar 9 nachtjes en dan ben je hopelijk op veilige voet hier in Velden.
    We hebben je echt allemaal gemist en ik natuurlijk ook:P.
    Nog even volhouden en dan ben je alweer thuis!
    Geniet van je laatste paar dagen!

    Liefs en een dikke knuffel,
    Stefanie

  • 06 November 2009 - 22:12

    Mam:

    ha kim

    Ik ben blij voor je dat alles goed is gegaan met het gesprek,en dat ze zeer tevreden over je waren.dus dat is fijn om te horen,en dat je daar zelfs mag komen werken.
    en dat de collega,s je ook erg goed vonden.
    maar ik ben blij dat je over een week weer lekker naar huis komt
    geniet er maar lekker van om nog even in oosterijk reutte te zijn

    kus mams


  • 06 November 2009 - 22:15

    Ha Kim:

    hoe waren de kastanjes,lekker?????
    geef mij maar brokjes daar hou ik van

    een dikke kus

    bengi

  • 07 November 2009 - 13:54

    Monique:

    Nog maar 8 daag!!!!!JEUJJJJJJ

  • 07 November 2009 - 14:21

    Beppie:

    Ha Kim
    Het wordt nu echt aftellen hé? Nog even volhouden en dan weer lekker naar Velden.Vind het leuk om je dan weer te zien.Werk ze nog,een hele goede terugreis en tot gauw. Groetjes van ons.

  • 08 November 2009 - 21:12

    Toos Wiel:

    Ha die Kim,
    nog efkes maedje en we zeen os weer op het station in Dusseldorf. Ma nou geize lekker noh hoes. Fijn daat alles zoe good is gegoan met het eindgesprek en tot zondaag.
    Groetjes,
    Toos Wiel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Reutte

Oostenrijkse stage

Recente Reisverslagen:

17 November 2009

WEER TERUG!!!!!!

13 November 2009

laatste week:D:D:D:D

04 November 2009

8ste en 9de week!!!!

25 Oktober 2009

6de en 7de week voorbij!!!!!!!!!!!!!!!

13 Oktober 2009

5de week
Kim

Oostenrijk

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 7602

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 15 November 2009

Oostenrijkse stage

Landen bezocht: