1 week verder!!!! - Reisverslag uit Reutte, Oostenrijk van Kim Theelen - WaarBenJij.nu 1 week verder!!!! - Reisverslag uit Reutte, Oostenrijk van Kim Theelen - WaarBenJij.nu

1 week verder!!!!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

13 September 2009 | Oostenrijk, Reutte

halllloooo,,,

dinsdag begon mijn eeste werkdag van 06.45 tot 15.30. heb eerst veel mee gekeken en nog niet veel gedaan. ik merkte wel gelijk dat het hele leuke mensen waren. heel beleefd:D. mijn begeleidster voor deze week is Julia. zij is echt heel aardig en legt me alles goed uit.

woensdag had ik ook weer een dienst van 06.45 tot 15.30. ik moest van Julia al veel dingen alleen doen en ze keek goed mee en waar nodig was gaf ze mij tips.

donderdags moest ik al mijn bewoners alleen doen en Julia was er niet meer bij. Het ging erg goed. alleen je weet niet goed wat je tegen de mensen kunt zeggen, bij ons in nederland gaat dat een stuk makkelijker:P
vrijdag moest ik ook weer alles alleen doen!!!:D

zaterdags zijn we naar Innsbruck geweest:D. we waren om 9.00 met de trein in Reutte vertrokken. om 13.00 kwamen we aan. we hebben eerst wat gegeten en daarna zijn we gaan shoppen.:D toen we rond 18.00 terug wouden gaan, kregen we een groot probleem...:S we kregen te horen dat er geen treinen of bussen meer terug gingen naar Reutte. Daar stonden we dan met de mond vol tanden:S.. wij overal, aan zoveel mensen, nagevraagt hoe we terug konden. Uiteindelijk zijn we naar een taxi gelopen en alles uitgelegd. we hebben ook gezegd dat we niet zoveel geld meer bij ons hadden:P en wisten i.p.v. €135,- maar €100,- voor 2 man te betalen voor de taxi:D. we kwamen kotsmisselijk thuis want hij scheurde erg hard door de bochten:P.

ma verder zijn we toen gaan douche en toen gaan slapen. Zondags zijn we met de bewoners van het verzorgingshuis weg geweest. was een hele gezellige dag!!! lekker gegeten en vanalles bekeken. De foto's zet ik dinsdag op de site van mijn vorig verhaaltje!!!!

verder moet ik morgen en dinsdag werken.. morgenavond gaan we met de collega's uiteten.:D heel gezellig:D dan heb ik woensdag, donderdag en vrijdag vrij!!!:D:D:D en dan zaterdag en zondag weer werken!!!
Donderdag gaan we met Eva paardrijden:D
heb er al zin in

Bis Náchste woche!!!

xxxxxxxxxxxx kim

  • 13 September 2009 - 19:33

    Wouter:

    Ha sgat,

    fijn dasse ut zoe noar dien zin heas doar. Zuuse wal dat ut allemoal wal good kump ondanks de wat minder goije start.

    Mis dig mien lieverd.

    Kus en knuffel Wouter

  • 13 September 2009 - 19:41

    Monique:

    Haa Zus,

    Fijn det ze ut zoe leuk hes daor. Ok best lekkere werktieje. Kint ge savonds nog allemaol leuke dinge gedaon. Van de taxi had ik al van mam gehuurd. Wat un geld he. Wiezoe reed der genne trein of bus mier dan? In Spanje hadden mam en ik det toen ok met deen taxi,verschrikkelijk:p.
    Nou ik wins dig vuul plezeer met werken, paardrieje en de rest van de dingen die ze geis doon.
    Ik spreek dig wal weer op msn. Groetjes dien zus

  • 14 September 2009 - 16:42

    Monique:

    Ik heb goowd nieuws:D
    IK BIN AANGENOME!!!!!
    YESSSSS

  • 15 September 2009 - 14:29

    Tineke:

    Hee Kim,

    Ik ben heel blij dat je het naar je zin hebt. Ik mis je gegiebel en geklets wel een beetje.
    Leuk hé, dat Daniëlle en Monique collega's worden.
    Tot je volgende verhaal.

    groetjes Tineke

  • 16 September 2009 - 20:09

    Beppie:

    Hoi Kim
    Fijn dat je het naar je zin hebt. Een leuk verhaal heb je weer geschreven. Ik zie jullie al staan op het station.Een duur reisje Innsbruck maar hopelijk hebben jullie wel leuk geshopt.IK kijk uit naar je volgende verhaal. Groetjes van Beppie en de rest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Reutte

Oostenrijkse stage

Recente Reisverslagen:

17 November 2009

WEER TERUG!!!!!!

13 November 2009

laatste week:D:D:D:D

04 November 2009

8ste en 9de week!!!!

25 Oktober 2009

6de en 7de week voorbij!!!!!!!!!!!!!!!

13 Oktober 2009

5de week
Kim

Oostenrijk

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 7604

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 15 November 2009

Oostenrijkse stage

Landen bezocht: