Het gaat door!!! - Reisverslag uit Velden, Nederland van Kim Theelen - WaarBenJij.nu Het gaat door!!! - Reisverslag uit Velden, Nederland van Kim Theelen - WaarBenJij.nu

Het gaat door!!!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

27 Juni 2009 | Nederland, Velden

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik eindelijk te horen gekregen dat de stage naar Oostenrijk door kan gaan.:D

In december hadden lisanne en ik ons opgegeven voor een buitenlandse stage. Onze eerste keus was Duitsland. We hebben hier bijna een half jaar opgewacht en toen kregen we te horen dat we er niet naar toe konden omdat ze bezig waren met renovatie van de gebouwen.:( Toen werd er voor ons een andere plaats in Duitsland gezocht maar deze ging ook niet door omdat er geen goede huisvesting was. Als laatste optie was er nog: Belgié, Engeland of Oostenrijk. We hebben toen samen besloten om voor Oostenrijk te gaan. Vandaag hebben we dus een bevestiging gekregen dat het door gaat. We vertrekken 4 september om 23.00 uur in Duseldorf. We komen dan de 5de aan in Reutte. De 7de is al onze eerste stagedag.

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte...:D

Liefs Kim

• 27 Juni 2009 - 17:42

Monique:

Whoehoe Kim de geis toch noar Oostenrijk!!

• 16 Juli 2009 - 17:37

Wouter:

Ha leeve schat

ik zal dig misse alse weg bis

XX Woutertje

• 17 Juli 2009 - 08:14

Loes:

Hehe hebs ze now eindelijk bericht gekrege.
    Ik wins dich in idder geval veul plezeer met dien boetelandse stage.

• 17 Juli 2009 - 14:18

Kimmie,
    Kei veul plezeer in oostenrijk same met Lisanne,
    Amuseer och en doot good och best:p..
    Ik blief hiej in limburg maar we halde elkaar op de heugte, we zeen os nog als we noar sgoel motte!!

Ashley

• 17 Juli 2009 - 14:19

Kimmie,
    Kei veul plezeer in oostenrijk same met Lisanne,
    Amuseer och en doot good och best:p..

Ashley

• 17 Juli 2009 - 14:26

Ashley:

Haha volgens mg is dr iets fout gegoan, ochja loat t berichtje maar lekker 2 x stoan =)

• 18 Juli 2009 - 09:18

Selina:

ha meid!
    wat super desse doarheer kins!
    have fun doar!!

kuss Selina

• 18 Juli 2009 - 10:57

Lisanne Knapen:

Jee we meugen!!:P

• 14 Augustus 2009 - 13:50

Ashley Van Miert:

heej kim veel plezier ik hop dat je het leuk gaat vinden daar xxxx ashje

• 14 Augustus 2009 - 17:02

Mam:

ha lieve kim

ik hoop dat je daar een leuke stage heb,ik zal je wel erg missen,hopelijk vliegen die 10 weken snel om
    maak er een leuke tijd van samen met lisanne

groetjes en succes van mams

• 22 Augustus 2009 - 16:28

Pap:

Hoi Kim

nog efkes en daan geisse nao Oesteriek stage laupe.Ik haop det se enne fijne tied dao zals hebbe.Geneet der maar lekker vaan. En kom straks nao 11 waeke met hiel vuul wiesheid truuk.Maak lol en plezeer maar vergaet os neet.

• 22 Augustus 2009 - 16:29

Bengi:

waf waf waf waf waf waf waf waf waf waf waf waf waf.( Ik zal dien straeke misse )

• 02 September 2009 - 11:28

Monique:

Ha zus,

Nog maar 2 daag en de geis al noar Oestenriek.
    Ik wins dig hiel vuul plezeer en succes op stage, maar det zal wal goowd komme.
    Hald os op de huugte he.

xx

• 03 September 2009 - 07:53

Loes:

wow kim nog eine daag.

• 04 September 2009 - 11:06

Loes, Edje:

Zoe vandaag is het dan eindelijk zoever. Ik hoop des ze ein fijne reis hebs en des ze veul plezeer maks doarachter. Maar ik kom dadelijk nog effe. Geneet dervan he???

Groetjes Loes en Edje

• 05 September 2009 - 09:40

Leonie:

Hey Kim,

Heul veul succes en plezeer op stage in Oostenriek. Geniet dr van, want waarsjienlijk maak se zoiets noeits mier mei.

Groetjes Leonie

• 05 September 2009 - 10:41

Beppie,Guus En Jelle:

Hoi Kim
    Hopelijk heb je een goede reis gehad en is al je bagage goed meegekomen.Een goede start gewenst en we zien uit naar je nieuwe verhaaltje. Veel groetjes.

• 07 September 2009 - 17:57

Robin Oet Uht Tegele:

hey kim..

en hoe ist doa..??
    misse diene kerel al ein bietjj.. zal wal hé :(
    K zou nejt zoe lang kenne zonder mien ventjj.. respect meadje.. de kens uht ;)

veur dig geld eigelijk uhtzelfde ritueeltje als bej lisanne.. (de klasindeiling) d.w.d.zegge det se auk bejt lisanne zits...

uhhhhhhhhhhhhhhhm ff dinke, heb k verder nog iets.. neah volgens mig nejt.... og jhoah.. kensen nejt wat fotoos dur op zette,, bin wal beniejd noa die steigers :P:P hahahha

vuul suc6 en plezeer morgen op de ierste werkdaag...

Kusjes Robin (K)...