WEER TERUG!!!!!! - Reisverslag uit Velden, Nederland van Kim Theelen - WaarBenJij.nu WEER TERUG!!!!!! - Reisverslag uit Velden, Nederland van Kim Theelen - WaarBenJij.nu

WEER TERUG!!!!!!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

17 November 2009 | Nederland, Velden

hallo allemaal.

IK BEN WEER TERUG!!!!!

na een lange reis van 5.45(opstaan) tot 17.30(aankomst in dusseldorf). :P deze keer geen treinen gemist:P. we kwamen aan op het station en we konden op ons eerste blik niemand ontdekken.:S en toen in een keer. tik tik tik...ja dat is mam:P kei hard erop afgerend en ben iedereen om de nek gevlogen:D:D
was echt zo blij dat ik ze weer zag na 10 weken:D

toen we in dusseldorf wegreden, na 17 kilometer, kregen we autopech:S:S dat is minder. daar stonden we dan aan de kant van de weg waar ze 130 reden.:O de anwb wou ons niet helpen omdat ze niet wisten waar we stonden. toen mijn oom opgebeld en die is ons komen halen, hij heeft de auto gesleept naar een rustplaats. ook was de vader van wouter gekomen om ons te helpen:D
rond kwart voor 10 waren we thuis:D en dan vanaf 11 uur niks meer gegeten te hebben. ik verging echt van de honger.:P tpen we thuis aankwamen ben ik bengi aangevlogen:D:D
oh wat was die blij.:D:D:D en ik ook:D:D:D
toen thuis lekker frietjes gegeten en nog de cadeautjes gegeven aan mijn ouders en zus.:D:D

maandag moest ik MRSA controle, viel hartstikke mee!!!!had me meer zorgen gemaakt als nodig was!!!:P

dinsdag naar de tandarts geweest:P

dus weer helemaal terug in het fijne en mooie velden met heel veel bergen:P:Phahaha vlakland:P hahahahha
ben weer blij dat ik terug ben.

wil iedereen bedanken voor de hulp bij onze autopech, voor alle kaarten,telefoontjes,mailtjes, krabbeltjes die ik kreeg!!!:D:D

nou dit was mijn laatste verslag van deze reis!!!heb echt een top tijd gehad. deze 10 weken waren zeker de moeite waard!!!

dikke kus van kim!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Velden

Oostenrijkse stage

Recente Reisverslagen:

17 November 2009

WEER TERUG!!!!!!

13 November 2009

laatste week:D:D:D:D

04 November 2009

8ste en 9de week!!!!

25 Oktober 2009

6de en 7de week voorbij!!!!!!!!!!!!!!!

13 Oktober 2009

5de week
Kim

Oostenrijk

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 763
Totaal aantal bezoekers 7603

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 15 November 2009

Oostenrijkse stage

Landen bezocht: