5de week - Reisverslag uit Reutte, Oostenrijk van Kim Theelen - WaarBenJij.nu 5de week - Reisverslag uit Reutte, Oostenrijk van Kim Theelen - WaarBenJij.nu

5de week

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

13 Oktober 2009 | Oostenrijk, Reutte

hallo lieverds:D:D:D

5,6,7 oktober heb ik gewerkt van 06.45 tot 19.00

donderdag kwamen de ouders van lisanne en de tante en oom:D was heel gezellig. we zijn die donderdag gaan uiteten bij een italiaan.ik had een grill-teller. was erg lekker en lisanne en ik gaan er nog zeker een keer terug:D:D:D:D

vrijdag zijn we om 11.00 met de bus naar Fússen gegaan. daar zijn we weer met de bus Naar Castle Neue Schwanstein gegaan. dat is een heel mooi kasteel.:D:D:D we hebben daar een rondleiding gehad, jammer dat je van binnen geen foto's mocht maken maar het was super mooi. de foto's van buiten zal ik weer op hyves zetten:D:D:D

zaterdag moesten we weer werken, toen kreeg ik te horen dat mijn dienst geruild werdt.in plaats van 19.00 hoefde ik maar tot half 4. 's avonds ben ik op msn geweest en ben daarna gelijk in bed gegaan:(had weer zo'n koppijn:(

zondag moesten we ook weer werken. lisanne's ouders zijn die dag de bergen in geweest en 's avonds hebben we wat gedronken in een cafe:D:D:D lisanne en ik hebben nog een tosti gegeten want we hadden tog wel honger:P

maandag zijn de ouders van lisanne( en tante en oom) naar huis gegaan rond 11 uur. wij zijn nog de stad ingeweest.

dinsdag en woensdag moet ik weer werken tot 19.00(vandaag heb ik nog een opdracht afgetekent gekregen:D:D)

donderdag en vrijdag hebben wij vrij. donderdag willen we gaan winkelen in Fússen.:D:D:D

dan het weekend werken en maandag,dinsdag en woensdag ook en dan................................................................ komt mijn sgatje(L)

jullie horen van mij:D:D:D


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


http://love-kim17.hyves.nl/album/44122338/Oostenrijk/m-gK90Bl/

onderaan bij de foto's staan een beschrijving

  • 13 Oktober 2009 - 18:49

    Wouter:

    Sgatje fijn um te huure dat ge ut zoe gezellig had gehad met de elders (en oom en tante) van Lisanne. Hmm grill-teller :P, waar is dat restaurantje :D.

    Oeh nog maar 9 daagjes dan bin ik bee dig, kin neet w8e! HVD
    Dieke knuffel en kus
    Wouter

  • 13 Oktober 2009 - 19:22

    Monique:

    Fijn det ze t zoe gezellig hes doar! Dig en un grill-teller:P Volgens t berichtje van Wouter kinsse der nog unne kier noar toe.
    Goowd det ze weer n opdracht hes aafgeteikend!!
    Alweer winkelen??????hahaha!!

    Veel plezier morge!!
    xx

  • 14 Oktober 2009 - 13:51

    Mam:

    Ha kimmy

    Ga je weer lekker winkelen.Fijn dat je weer een opdracht hebt afgetekend,nu de rest nog en dat komt ook wel goed dat weet ik zeker
    nog een paar nachtjes slapen en dan komt wouter
    met z,n vader en moeder,ik wens je daar een paar fijne dagen mee


    groetjes en een dikke kus mams

  • 17 Oktober 2009 - 09:26

    Leonie:

    Kimmiej!

    wat leuk desse 't daor zoe naor diene zin hes:d
    En donderdaag kump Wouter:D:D
    ooh vind 't ech leuk veur och:D De zals 'm wal misse, ofneet?;)
    nog 29 daagjes, en den bisse weer truuk! zits al ongevier oppe helf:D

    Den motte we gauw get leuks gaon doon he:$

    nou, nog vuul plezeer, en tot gauw!

    kus, Leonie

  • 18 Oktober 2009 - 13:56

    Loes En Edje:

    Ha nichtje,

    Weej hebbe vanmiddag met dien mam en pap vvv gekeke maar ze hebbe helaas geliek gespeuld. En vandaag euver unne moond bisse alweer bijna thoes. Donderdag kumt dien schatje dich opzeuke en als dee weg is kins ze al ijna noar hoes toe. Maar bevelt ut nog wal??? Huurde van dien mam das ze ut now wal gezeen hebs door?
    Maar ik heb neet zuvuul te vertelle dus we spreken elkaar unne volgende kier wal weer.

    Groetjes Loes Edje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Reutte

Oostenrijkse stage

Recente Reisverslagen:

17 November 2009

WEER TERUG!!!!!!

13 November 2009

laatste week:D:D:D:D

04 November 2009

8ste en 9de week!!!!

25 Oktober 2009

6de en 7de week voorbij!!!!!!!!!!!!!!!

13 Oktober 2009

5de week
Kim

Oostenrijk

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 7604

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 15 November 2009

Oostenrijkse stage

Landen bezocht: