laatste week:D:D:D:D - Reisverslag uit Reutte, Oostenrijk van Kim Theelen - WaarBenJij.nu laatste week:D:D:D:D - Reisverslag uit Reutte, Oostenrijk van Kim Theelen - WaarBenJij.nu

laatste week:D:D:D:D

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

13 November 2009 | Oostenrijk, Reutte

hallo lieverdsss!!!!!

vrijdags: heb ik eindgesprek gehad.:D ze waren super,super positief over mij. mijn begeleidster had gezegd dat ze met daar houden wou omdat ik zo goed werkte. Ook willen ze waarschijnlijk een keer naar nederland komen om mij op te zoeken:D:D:D....verder was er niks negatiefs over mij en ging alles super goed. ook had mijn begeleidster gezegd dat ik de beste nederlandse student was die daar nog was geweest:D dat is leuk om te horen:D:D:D:D

zaterdag en zondag had ik een dienst tot 11.00. heb toen mijn koffer zoverre ingepakt.

maandag moest ik weer werken tot 19.00:P:P

dinsdag en woensdag heb ik nog vrij gehad en heb ik verder mijn koffer ingepakt.

donderdag moest ik weer werken. deze dag ging supersnel voorbij:D:D:D:D

vrijdag(vandaag): moest ik ook nog werken en was het mijn afscheid. er moesten vele mensen huilen:( dit vond ik wat moeilijker omdat je ze toch achter laat:( maar verder was het nog een beetje stress die dag want we waren maar met z'n drieen en het liep niet zo makkelijk.:P:P

morgen ga ik alles inpakken wat er nog in moet.

ZONDAG:NAAAAAAAAAAAAAARRRRR HHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSS:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
om 07.17 vertrekken we vanuit Reutte.
waarschijnlijk worden we gebracht door een vrouw die bij ons boven woont(werkt ook bij mij op de afdeling):P
we zien ons weer na zondag:D:D:D:D

ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties,smsjes,telefoontjes, kaarten(K)(K)(K)

tot snel.
xxxxxxxxx

• 13 November 2009 - 18:36

Mam:

ha lieve kim

het zit er gelukkig op,ben weer blij dat je naar huis komt.
    ik wens je samen met lisanne een goede terug en tot in dusseldorf

kus mam

• 13 November 2009 - 19:30

Dien Zus:

heey sies,

Nou dit waas dan alweer dien letste verheulke op deze site. Zoe hess dien koffers klaor um te goan en zoe kumsse alweer bijna truuk. Wat fijn det ze zoe tevreeje euver dig waren. Maja t waas natuurlijk gen moeilijke vroag he um doar te blieve. Ut antwoord waas duudelijk:P
    Weej kinne ok ga neet zonder dig! Nou dit waas dus ok mien letste verhaaltje.
    Maak der nog unne toffe daag van morgen en wies zondag op t station!!!!

Kin egt neet mier wachten!!!!

xxx